Xgene Royale COD Semenyih Beranang

xgene royale cod semenyih beranang

Call/whatsapp 0196088135 untuk COD krim Xgene Royale di Semenyih dan Beranang.

Xgene Royale Mens Care Cream, merupakan krim sapuan yang diformulasikan oleh Pakar Sakit Tuan No 1 di Malaysia iaitu Dr Ismail Tambi. Mengandungi ekstrak tongkat ali, berkhasiat untuk menggalakkan penghasilan hormon testosteron. Kandungan lain seperti minyak zaitun, biji anggur, sweet almond dan grapefuit membantu kesegaran, melembab dan menyihatkan kulit agar kelihatan anjal dan menarik. 

Terdapat 7 manfaat krim Xgene Royale, iaitu: Membina otot zakar. Mengembalikan prestasi anggota kelamin. Mengekalkan keremajaan kulit. Merangsang penghasilan sperma berkualiti. Menjaga dan memantapkan zakar. Menghapuskan bakteria dan parasit. Menyegar dan melembutkan kulit zakar. Dapatkan produk yang original. Klik butang di bawah untuk berhubung dengan agen kami:



Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan:
Nilai, Salak Tinggi, Kota Warisan, Sepang, KLIA, Dengkil, Kota Seriemas, Enstek, Labu, Sendayan, Ainsdale, Seremban, Seremban 2, Senawang, Semenyih, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti, Banting.